BTZ hakkında ayrıntılı bilgi için www.btz.org.tr sayfasını ziyaret edebilirsiniz.

İTÜ İşletme Mühendisliği Kulübü olarak, Türkiye’de 2012 itibariyle 265 milyar liralık bir pasta payına ulaşan bilişim sektörü takipçilerini ve firma temsilcilerini Aralık 2013’te İTÜ Maçka Yerleşkesi’nde düzenlenecek olan Bilişim Teknolojileri Zirvesi 2013 ile altıncı kez bir araya getiriyoruz. Yönetim alanında, üretim alanında ve günlük hayatımızda birçok etkisi bulunan bilişim teknolojilerinin ticari uygulamaları, en yeni teknolojiler ve bu teknolojilerin yarattığı ekonomi, BTZ’de Türkiye’nin önde gelen bilişim firmaları, internet sektöründen uzmanlar ve akademisyenler tarafından ele alınacaktır.

İnternet, dijital pazarlama, mobil teknoloji, sosyal medya, bilişim sektörünün dünya ekonomisindeki yeri, e-ticaret, en stratejik güç olarak ‘bilgi’ gibi birçok konunun panel ve seminerlerde ele alınacağı BTZ, aynı zamanda firmalar tarafından en yeni teknolojilerin sunulacağı Bilişim Teknolojileri Alanı’nda sponsor firmaları ve katılımcıları bir araya getirecek ve Sosyal Medya Ödülleri ile internet dünyasının önde gelen isimlerini belirlemeye devam edecek. Bilişim Teknolojileri Zirvesi, beş ana başlık altında incelenebilir:

Seminer ve Oturumlarda, sektörün nabzını tutan firma temsilcileri ve bilişim dünyasının, internet sektörünün önde gelen isimleri konuşmacı olarak yer almaktadır.

Çalıştaylarda ise alanında uzman kişiler tarafından, katılımcıların ilgi alanlarına göre birçok farklı konuda interaktif eğitimler verilmektedir.

İnteraktif Bölümde, gerçekleştirilen Speed-Networking, Mindball ve Coffee Time tarzı aktivitelerle katılımcı etkileşimi sağlanmakta ve interaktivite ön plana çıkarılmaktadır.

Sosyal Medya Ödülleri ise Türkiye’de ilk olarak BTZ 2010 kapsamında düzenlenmiş ve takip eden 3 yıl boyunca ülke çapında büyük ses getirerek, Twitter trending topics listesinin zirvesinde BTZ ile eş zamanlı olarak yer almış ve medyada geniş yer bulmuştur. Bu yıl 4.’sü düzenlenecek olan Ödül Töreni’nde, sosyal medya’yı en iyi kullanan kişi ve kurumların yanı sıra en iyi sosyal medya kampanyaları, halk oylaması sonucunda belirlenerek ödüllendirilecektir.

BT Alanı ise organizasyon sponsorlarımızın ve destekçilerimizin yanı sıra, BT Alanı katılım ücreti ödeyerek iştirak eden firmaların stantlarıyla yer aldığı ve firmalara katılımcılarla iletişim kurma, ürün ve hizmetleri hakkında tanıtım olanağı veren fuar alanıdır. Katılımcı firmalar, BT Alanı’nda çeşitli aktiviteler düzenleyebilecektir. Geçtiğimiz 3 yıl içerisinde 90’a yakın firma BT alanında yer almıştır.Bunlara; Microsoft, Nokia, Avea, Vodafone, Markafoni, Ebay, limango gibi firmaları örnek verebiliriz.